Sängvägen & Fyllekäk

Efter efterfesten i Beverly hills igar sa blev det fyllekak. Jag har varldens snallaste, mest tragiska kille har som jag alltid ringer nar jag och mina vanner vill ata och aka hem.. Jag kallar honom T. Ringde han annu en gang, 4 pa morgonen. "Vi ar hungriga...." Okej jag kommer sager han nyvaken haha.. Han hamtar oss med taxi, kor oss till alskade Norms dar vi bestaller 3 ratters, allt fran menyn typ.. Sitter och grisar oss och skrattar och ar allmant ackliga.. Doppar lokringar i massa vitloksas och NJUTER som ett barn med sas runt hela munnen. Han ater aldrig nat. Sen nar vi ar PROPPMATTA, far han en klapp pa axeln, "Thank u, your'e the best, we love u, BYE!!" Och sa hoppar vi in i taxin som han betalar.. Och vi alla bor pa helt olika platser runt om LA.. Han ar snall! Men tragisk haha..
Men det han alskar med oss ar att vi ar sa langt ifran LA tjejer man kan komma nar vi ar med han.. Vi rapar och vraker i oss som om vi aldrig sett mat innan, vi skrattar hysteriskt och ar verkligen OSS SJALVA till 100%! Det jag tjanar pa en manad tjanar han pa en dag, sa han ar bara snall och vill att vi ska komma hem tryggt.
 
Gott folk, ALLT GAR INTE SANGVAGEN HAR! Det finns helt enkelt snalla manniskor som bara vill vara SNALLA! Utan att ha nat i utbyte! Med det sagt sager jag GODNATT! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: