4TH OF JULY @ Ushers house in Malibu

När Tila Tequila kommer ut från ett rum på Ushers fest i Malibu på 4th of July säger Linn "Men Gud Julia såg du?! Vilken liten hora! Det måste hon ju va?!" Sen insåg vi att det vad Tila! Har aldrig sett en sån liten varelse haha 1,40 max och såååå trashig!
 
Idag fick vi åka tillbaka till husen för jag, slarvmajan hade glömt lite saker. Ungeför såhär var det:
Pling plong. Hej Usher. Jag var på 4th of July festen här igår. Hade med mig en extra klänning och skor(!?) som jag fick för mig att gömma i ditt skafferi så ingen skulle sno dom(!?). När jag skulle gå hem hade jag glömt VART och ATT jag gömt dom.. Får jag komma in och kika? Har du en pall? Har för mig att jag la dom på översta hyllan bakom Cheerios paketet..
HAHA såna här situationer kan BARA hända i LA!

Jag var lite trött påvägen hem..

Dagen efter tog Linn en bild när jag skulle knacka på hemma hos Usher.. Såååå nervös!!

Under tiden sov barnen gott i baksätet;)

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: