Julia=Reality stjärna??

Julia=Reality stjärna?? Min värdmammas vän som är producent i Hollywood och har egen tvshow vill göra en realityshow om mitt liv, helt seriöst! Gaaaah galet!  

Haha jag krockade värdfamiljens bil häromdagen. Både jag och dom skrattar bara åt det, för det hände på ett väldigt komiskt sätt. Jag var tvungen att rycka in och börja tidigare än planerat. Katie, värdmamman var jättestressad så jag skyndade mig hem från gymmet. När jag nästan var hemma smsade Katie mig och jag blev distraherad av att jag råkade skriva fel, så jag körde rakt in i en stor grön container som står utanför vårt hus. Haha ni vet känslan när man råkar skriva fel och redan har tryckt på "Skicka".. Såhär såg konversationen ut:

Efter att jag skrev "Sex" andra gången körde jag rakt in i containern! Såhär såg bilen ut efter det:
Andra bilder från bilresor:
I USfinns det "compact" parkeringsplatser på alla parkeringar, för alla mindre bilar, alltså inte för vår minivan. En gång parkerade jag på den och fick då en arg lapp. Älskar den avslutande meningen "Thank you for being rude" hahaha!:

Smarta "bike lanes":
Världens smartaste sak måste vara "carpool-filen". Där får man bara åka om man är mer än 1 person i bilen! Härlig känsla att ha en egen fil och åka förbi alla bilköer!

Våra bilresor är så obeskrivligt mysiga! Konversationerna är helt underbara
Vad ser du Becca??

En bil med ögonfransar!

Väntar på att bilen blir tvättad:)

Ett flygplan har skrivit i himlen:)

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: