Lake Arrowhead

Lite deppig idag maste jag erkanna. Ar bjuden till Las Vegas denna helgen men var tvungen att följa med familjen till deras nya hus i Lake Arrowhead.. Morr. Men far aka hem en dag tidigare an dom sa det ar ju skont! Plus att jag ar ledig heeeeeeeela nasta vecka! Langtar.

Sitter i stugan med 12 åringen Kyla i familjen. Lärt fjortisen det enda hon behöver på svenska! Hon säger:
"Herregud, nää?? Seriöst, fan va trött du e!"
 (video kommer snart)
Dagens restaurangbesök:

Det är så vackert här



Jag och Kyla har kommit varandra väldigt nära under detta året, hon känns verkligen som en lillasyster <3

Såååå gott! Äpple täckt i seg caramellkola toppat i choklad med seg kola/daim/nötter! Mmmm!
Jag och Kyla sover på loftet. Fint hus:)

Jag har ett härligt jobb!

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: