Andra PT-dagen - Härlig tortyr

Idag tränade vi för första gången. Det var ett pass som verkligen gjorde att man kände att man levde. Under passet kändes det som tortyr, men gud vad härligt efteråt! Det var mycket armhävningar, plankan och stillastående höga knähopp i ett fruktansvärt tempo. Tänk vad mycket man kan göra bara med sin kroppsvikt! Det droppade svett från näsan på oss redan efter 10 minuter, och då säger läraren "Det var uppvärmingen!" Då förstår ni hur intensivt det var.. Förutom detta stod Försäljning & Marknadsföring på schemat, väldigt intressant och lärorikt. Våran lärare är så otroligt inspirerande och favoritmeningen han sa idag var "The sky is the limit if you belive it." 
 
Idag fick vi 6 läxor tills imorgon, mitt sociala liv kommer dehär veckorna vara helt dött! Men på något sätt är det härligt att gå in för saker under en såhär intensiv period. Inlägget om turisttips i hollywood hann jag tyvärr inte med ikväll, men visar lite bilder från personalfesten som jag och en kollega ordnade i helgen. Det blev otroligt lyckat och jag ÄLSKAR min klänning som jag hade på mig. Beställde den från http://www.dressy.nu/  finns många fina klänningar där med väldigt BRA kvalité och snabb leverans :)
 

Postat av: Jennifer Gillholm

JULIAAA! Grymma människa.. kommer hänga mycket i denna bloggen, wiiihooo

Svar: åååh vad glad jag blir :D jag ska inte göra dig besviken haha
Julia in Hollywood

2013-04-17 @ 17:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: