Lever du, eller andas du bara?

Hej goingar! Vill börja med att säga: Vad roligt att så många redan har hittat till min blogg! TACK för alla fina kommentarer, det gör mig ännu mer peppad att inspirera er till att satsa på er dröm, dela hollywood & skönhetstips och motivera er till träning :)
 
Idag när vi gick igenom hela kroppens skelett och muskler på latin tänkte jag: "Klarar jag detta klarar jag fanemej allt!" Och jag KOMMER klara det, även fast det idag känns omöjligt. Funderar du på att utbilda dig, satsa på någon sport eller hobby? GÖR DET! För DIN EGEN skull. Självförtroendet blir så otroligt mycket starkare när man känner att man utvecklas. Om man bara lever ett liv så ska man leva det 100%. Min vän har en tatuering: Lever du, eller andas du bara?
Idag är det sån press på ungdomar att plugga flera år för att sedan "bli något" och därefter ha det yrket resten av livet för att sedan pensioneras och dö. Jag kommer säkert byta yrke, stad och land flera gånger i mitt liv. Jag är inte en rastlös person, jag älskar rutiner och trygghet. Men jag vill hela tiden känna att jag utvecklas och när jag kommer till punkten "jag kan det här nu" så vill jag vidare! Och träffa nya människor. Se nya platser. 
 
Det är så häftigt med den här utbildningen. 15 personer som alla har samma intresse, passion och BRINNER för samma sak. Alla förstår mig när jag tar fram min proteinshake, går upp tidigt för att träna, och tar fram mina mandlar kl 10. Vi är en så UNDERBAR grupp och jag känner redan, efter 3 dagar, att jag kommer sakna dom sen! Underbara människor. Många är dessutom så snygga och vältränade så man nästan mår dåligt, och det gör mig ännu mer motiverad till att nå mina mål. Man kan titta på massor med "motivationsbilder" på snygga kroppar på internet men inget gör mig så motiverad som att faktiskt se dom i VERKLIGHETEN, att dom finns på riktigt, helt oretucherade haha! Jag ska också få en sån kropp. En "fuck you-kropp" som jag brukar kalla det.
 
Nu ska jag komma på 150 fördelar med träning. Läxa tills imorgon. Wish me good luck!
 
Världens bästa video om hur man ska leva sitt liv, SE DEN! :
http://www.youtube.com/watch?v=sb-ACD-sUGU


Shopping på Hollywood blvd Walk of fame inför Playboy Mansion Halloweenparty:

 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: