Back in Sweden

Back in Sweden.. Kan inte riktigt sätta ord på mina känslor, väldigt MYCKET känslor. Både bra och dåliga.. LA är mitt "hemma", har hittat min plats på jorden. Jag behöver solljus, glada öppna människor med massa positiv energi. Staden där inga drömmar är för höga och där alla vill hjälpa en för att lyckas. Samtidigt lever alla i NUET och lever varje dag som om det vore den sista. Men LA finns alltid kvar, nu vill jag ut på nya äventyr:) Men först; njuta av att mysa med min FAMILJ ett tag och äta SVENSK MAT! ♥

Ut i GBG imorgon! Kommer knappt ihåg hur det är haha.. LÄNGTAR! Ska äntligen få pussa, krama och SKRATTA med mina blonda favoritflickor Belinda & Johanna. 

Jag och mamma upptäckte precis att vi suttit uppe till 5 och pratat om allt mellan himmel och jord ♥ Våra mysiga tekvällar/mornar är verkligen det bästa jag vet. Jag älskar dig ♥

Jag och mamma förra sommaren:

 


Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: