Bartender på hemlig kändis födelsedagsfest 26 maj i Hollywood?!

"Kändisen" betalar flyg och boende och en kvälls lön som inte är att klaga på.. Japp, igår skrev en vän i LA som jobbar med event och kändisfester till mig och frågade om jag ville vara en utav två bartenders på en "celebs bdayparty" den 26 maj.. SÅ JÄVLA KUL! Tål att tänkas på! :D Tyvärr krockar det med ett superduperviktigt möte som jag och min kusin och andra halva Camilla ska på.. Om jag tackar nej till den resan förstår ni säkert hur spännande detta mötet är!  Mycket på gång nu :) Camillas blogg hittar ni till höger --> 
Hon är förresten semifinalist i Miss World, instruktioner om hur ni röstar på henne hittar ni i hennes blogg! :D
 
Kom precis hem från PTskolan. Längtar tills den är över så jag kan lägga mer tid på ER och göra bloggen PROPPFYLLD av träningstips och motivation! Och goda, nyttiga recept :)
 
Ha en bra dag allihop <3
 
Jag och Camilla blev stoppade av filmteam på Walk of Fame för att vara med i TV-show:

Postat av: Lottie

Hey, Sträckläser mig igenom din blogg nu, och kom på en sak! Det går inte att kommentera på din kusin Camillas blogg :( Hoppas det går bättre här, be Camilla ändra sina inställningar ;) xxx

Svar: okej tack, ska säga det till henne :D
Julia in Hollywood

2013-04-24 @ 01:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: