Min tandblekning - Bäst i test och billigast och fungerar verkligen!!

Mina knep för att se resultat av tandblekning HEMMA!
Jag får väldigt många frågor om hur jag blekt mina tänder. För 4 år sedan beställde jag hem Easewhites tandblekning, och det har jag fortsatt med. Man får en tub med gel som räcker till 30 behandlingar och 2 skenor som man kokar och formar efter sina egna tänder. 349 kr. Mina undertänder syns dock inte när jag pratar/ler så jag bleker bara överkäken.
 
Det står att man ska ha i det max 3 timmar tror jag men jag sover med det. Första månaden sov jag med det varannan natt. Efter det var dom verkligen SJUKT VITA! Det isar mycket i början, därför är det viktigt att använda flour med extra hög flourhalt.
 
Nu bleker jag bara tänderna några gånger om året inför speciella tillfällen, även fast det egentligen inte behövs. Men det är en härlig känsla när dom är alldeles nyblekta!
 
Efter att ha blekt tänderna så mycket var jag VÄLDIGT nervös inför att gå till tandläkaren, men min tandläkare sa:
"Jag ser att du blekt dina tänder. Jättefint! Och det har faktiskt inte slitit nånting på dina tänder! Jag måste fråga.. Vilken tandblekning använder du? Kan inte du ta fram deras hemsida på min dator så ska jag beställa det till mig själv, det är ju så dyrt att göra det hos oss.. Och det har inte slitit NÅNTING på dina tänder." 
 
HUUR BRA BETYG VAR INTE DET DÅ? När till och med min TANDLÄKARE vill använda det!
Fan, jag borde verkligen bli sponsrad av easewhite.. haha ger sån här bra reklam utan att vinna ett öre! 
 
Köp den HÄR:
http://www.easewhite.se/art/tandblekning-instant.php
1-2dagars leverans! 
 
Tänkte lägga upp en före och efter bild, men tar en bild imorgon i dagsljus :)
 
LYCKA TILL!

Postat av: Djäff

Hahahaha Sälen !!!

Svar: hahahaha jaaa!! BLÅVITA!!!
Julia in Hollywood

2013-04-20 @ 08:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: