Update & tillbaka för att stanna!

Har haft ett långt uppehåll från bloggandet, men nu är jag tillbaka för att stanna. Är nu färdigutbildad Lic. personlig tränare och har fått jobb på mitt älskade gym Life i Lerum. När jag var 15 köpte jag mitt första gymkort där och tränar där även idag. Med andra ord känner jag mig verkligen som hemma där! 
Detta har hänt i mitt liv sen sist:
 
Blivit färdig personlig tränare:
"..och DÄR!! KAN JAG KALLA MIG PERSONLIG TRÄNARE! SING HALLELUJA! FYFAN VAD GÖTT! JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA! Ännu en dröm att bocka av! Mina drömmar är mina MÅL och målen ska bli verklighet! :)NU KÖR VI!"
Direkt efter utbildningen åkte jag till Spanien med la familia:
Min kusin Dennis (Camillas bror) tog studenten!
Jag och mamma på utspringet:
Bror, syster, jag och fina kusinerna Camilla & Dennis:
Jag och Camilla med världens bästa mammor: <3 
Min storasyster: <3
Min bästa vän, andra halva och KUSIN. Kan inte fatta att vi är kusiner, på riktigt. <3
Såhär äter man chips:
Såhär äter vi chips:
Jag fräschade upp mig med lite slingor:
Åkte till Stockholm med Camilla och var på ett väldigt roligt möte! LÄNGTAR SÅÅÅ tills jag får avslöja vad det är!
Skåååål för en jävligt bra dag!!
Shopping i Sturegallerian:
Påväg till hotellet:
Sen fick jag jobb som PT på mitt älskade gym:
Jag har fyllt år och fick rosa prinsesstårta dagen till ära, men inget slår min birthdayweek förra året i Hollywood! Läs om den i arkivet:  Juni 2012! 
Mysdag med mamma:
Lyssnat på Carolina Gynnings sommarprat, hon är bara så bäst  Djup, jordnära och så himla vacker!
Och till sist..... Börjat använda instagram! Följ mig: juliafranzen90 för träningsbilder och motivation!
 
Nu ska jag iväg och träna, sen jobba! Skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om :) 
 
Puss & Kram Julia

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: