Mitt liv just nu: Längtar till framtiden

Sen jag kom hem från USA har jag bara jobbat, tränat och planerat inför nya äventyr, och mitt liv i Sverige är  inget liv. Jag är sämst på att leva i nuet i Sverige. Men det är ändå så jag vill ha det. Man måste ju jobba för att ha råd att ha kul, tyvärr! Och de sista månaderna i USA längtade jag verkligen efter att ha tid att satsa på gymmet 100% och TJÄNA PENGAR! Är man så målinriktad som jag är så tycker man även att den tråkiga vägen måt sitt mål är en rolig del av resan, eftersom man vet att det lönar sig i slutändan. För innerst inne kan man inte njuta av nuet 100% om man har ångest över att man inte tränar tillräckligt eller lever över sina tillgångar. 
Det jag vill göra i Sverige är att jobba, träna och umgås med min familj. Att festa har jag inget behov av, gjorde  det tillräckligt i USA och just nu tycker jag en hälsosam livsstil är roligare och ger mig mer :)
 
Födelsedagsmiddag för Åsa på Koi:

Postat av: sofia

haha blir preciiis samma sak för mig! månaderna är i sverige är bara en mellanlandning och uppladdning inför staterna igen ;)

Svar: haha men det är såååå värt det ;) när kommer du hem??
Julia in Hollywood

2013-05-16 @ 20:54:11
URL: http://safis.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: