Mamma och pappa på besök i Bergen <3

Iiiiiiiiih imorgon kommer mamma och pappa och hälsar på mig här i Bergen! Har inte sett dom sen jul, LÄNGTAR IHJÄL MIG! Är ledig i TIO dagar och ska njuta till FULLO de sista veckorna innan jag lämnar denna underbara stad för gott den 28 april.. Känns skitjobbigt samtidigt som jag är SJUKT EXCITED över framtiden! Längtar såklart mest till tävlingen men ser även verkligen fram emot att bo i GÖTEBORG maj & juni och sen åker jag äntligen tillbaka till mitt andra hem, mitt älskade LA Och vad som händer där.... återstår att se
Välförtjänt vila i soffan efter totalt 4 timmars träning i väntan på påskmiddag
Jag:"Pappa detta blir nya profilbilden!" 
Pappa:"Ska du ha den som profilbild?
Jag:"Nej pappa, DIN profilbild. 
(Jag tycker om dig men där går gränsen hahaha)
 
Så himla mysigt att ha mamma och pappa här
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: