Programledare för första gången!

Redo att agera programledare för första gången - inspelningsdags!
Vilken D.R.Ö.M-HELG!! Den här utbildningen är verkligen JAG. Att jag kan ha detta som jobb är ju helt sjukt, skulle kunna göra det gratis! Världens bästa lärare som lärt upp massa kändisar att agera tv-hosts bl.a. Brad Pitt, the Kardashians och Kelly Osbourne... Och nu var det min tur! Underbaraste gruppen är vi, vi har SÅ KUL! Ni kan ju tänka er hur utåtriktade och positiva alla är som vill jobba framför kameran! Underbart med nya amerikanska tjejkompisar med precis samma dröm. Vi kommer ha så kul dehär 3 månaderna! Ett urval av alla personligheter i min klass: en kille som får BETALT av youtube för att kolla på porr, en annan kille som medverkat i the Bachelorette, en Victoria Secret modell, en hora som precis kommit ut från finkan, en 16-årig highschooltjej, en polis, en datanörd (med byxorna upp till armhålorna) som vill leda gameshow och så jag, de kallar mig "SWEDEN". Jag har verkligen hamnat i paradiset, det BÄSTA JAG VET är ju verkligen orginella människor. "Hej jag heter Lucy, kom precis ur finkan. - Wow, Hej Lucy!" Hahaha
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: