Härliga veckoresultat!

Har nu gått efter Linneas tränings och kostschema i 3veckor (21dagar) och jag ser verkligen skillnad! Extra kul att det även visar sig på måtten :) Har verkligen gett extra ALLT på gymmet och på cykeln denna veckan och det visar sig ge resultat :D Wohoo! 

Här är resultaten sedan förra veckan och sedan starten för 3 veckor sen:

Vikt: -2,1 sen start: -4,7kg

Midja-2cm sen start: -5cm

Under naveln: -2,5cm sen start: -7cm

Lår: -1cm sen start: -2cm 

Biceps spänd: +1cm ospänd: -1cm 

Byst: -1cm sen start: -3cm 

Rumpa: 0cm sen start: -3cm 

Sitter och kollar på bikini och det finns sååååå himla många fina! Verkligen svårt att välja men himla kul samtidigt! 
Min grymma coach Linnea Theodorsson:

Har ni sett att jag nu har en "Bikinifitness"-kategori här på bloggen? Så nu blir det extra lätt att följa min resa mot scenen:)
Hoppas ni haft en fin helg! Nu ska jag skjutsa min wifey till flygplatsen, ska klara mig utan henne några dagar. Hon är himla tålig som står ut med mig och allt vad mitt tränings- och dietliv innebär! Love you Sickan❤️ 

Puss och kram 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: