Jobbar 200%

Ville bara blogga om varför jag inte hinner blogga 😜 jobbar 100% på en restaurang och bikinifitnesslivet med allt vad det innebär är också ett heltidsjobb. Men älskar det! Längtar till fredag när jag är ledig. Då ska jag uppdatera er mer om hur det går med allt! 

Hade telefondejt med min coach Linnea i måndags. Vi ökade morgoncardion några minuter och minskade bara en riskaka så får fortfarande äta MYCKET! :)

Idag är det "vilodag" från styrketräning men ska ändå åka till gymmet nu för cardiopass nummer 2 för dagen. Har inte jättelust att sätta mig på cykeln här hemma igen så åker hellre till gymmet och kör på min favorit crosstrainer/rumpmaskin. Föredrar cardiomaskiner där man samtidigt dödar rumpan tex spinning eller crosstrainer men bara jobba med benen! 

Bjuder på en bild tagen efter gårdagens intervaller. Har aldrig svettats så mycket. Det droppade KONSTANT från nästippen ner på golvet haha. Finns det nån härligare känsla?! Linn sa att man hörde mig flåsa på hela gymmet. Själv var jag inne i min egna värld med världens bästa hörlurar! Den sjuka energin KAN ha berott lite på den extra skopan PWO jag tog innan passet haha;)

Hoppas ni har en fin vecka ❤️





Postat av: Andy

Grymt fin & duktig!!

2014-02-09 @ 18:29:58
URL: http://www.designandy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: