Utgång och stylad av Linn!

Igår var det dags att fira Linns födelsedag ordentligt. Vilken kväll det blev! Började med en supermysig hälsosam födelsedagsmiddag hos oss bestående av 2 olika sallader och lax+ kalorisnåla cupcakes. Sedan åkte vi hem till en killkompis och hade en skittrevlig förfest med goa människor innan vi gick ut. Vi var nog inne på 5 olika ställen. Eftersom vi aldrig är ute i Bergen ville vi se ALLA ställena när vi för en gång skull var ute. Bergen är verkligen en sjukt rolig partystad, härliga människor och bra nattliv. 

Men nu flyttade vi ju till Bergen för att TRÄNA och JOBBA, så detta var första och sista utgången för vår del, men vi hade såååå himla kul och det var verkligen en VÄRD "cheatkväll"😊  Jag har en fuskkväll kvar fram till tävlingen - Personalfesten den 14 februari! Ser fram emot den jättemycket, även fast jag verkligen inte har något som helst  BEHOV av att äta annorlunda så älskar jag ju verkligen att gå ut och göra mig fin haha 😉 Det är extra kul när man verkligen BOR i sina träningskläder alla dagar i veckan och ens sociala liv är ens kollegor, sin roomie och folk på gymmet😜 







Kolla vad fin den var bak 😍 detta var INNAN Linn spraytannade mig med vår nya airbrush maskin!! Den var riktigt bra faktiskt, 300spänn på teknikmagasinet😱
Fick ingen bra bild på Linns styling igår men kände mig sååå himla fin!! Hon är verkligen ett geni när det kommer till smink, hår och kläder. Ibland behöver man en ärlig bedömning av vad man gör fel och borde göra annorlunda. På planet till St Tropez bad jag Linn ge mig en sån bedömning med mitt smink. Hon sa tex att jag borde sluta med den vita kajalpennan för det gör att mina ögon ser STIRRIGA och TÄTA ut. Och det var verkligen något jag stört mig på hur länge som helst - att mina ögon jämt blev så stirriga och såg täta ut på kort! Hon förklarade också hur viktigt det är med markerade ögonbryn, vilka färger jag försvinner i och vilka som framhäver mina färger mer. Och håret skulle jag chilla lite med tuperingen tyckte hon😉 Det är jättesvårt att se sig själv utifrån och ändra på gamla vanor men när man väl VÅGAR så är det verkligen häftigt att se hur jävla SNYGG man faktiskt kan bli haha!😄😉 

Gigantiskt hår, inte markerade ögonbryn, vit kajal:
Mindre tupering, markerade ögonbryn, ingen vit penna, naturligare hårfärg:
Min wifey❤️ @linnmassinger




Postat av: Wifey

Hahah kärlek till dig min älskling

2014-02-02 @ 20:12:18

Postat av: Bengt

Julia In Hollywood - Lives in Bergen??? :S

Svar: Ja, bor här fram till tävlingen i maj :)
Julia in Hollywood

2014-02-02 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: