STOLT

OMG. Jag är så stolt över mig själv och hela denna resan. Att JAG, lilla Jullan, har poserat i en minimal bikini i Globen. "Här kan man vara." tänkte jag när jag stod där i rampljuset. Herregud jag är ju verkligen galen. Vad håller jag på med? Kastar mig ut för stupet och hoppas jag överlever. Haha älskar mitt liv, såhär har jag än sålänge alltid levt det och såhär ska det fortsätta! Får se vad nästa stup blir🙈 Blev ingen pallplats och vet inte placeringen än Dennagången tävlade jag för att vinna mot mig själv, nästa gång tävlar jag för att vinna över alla andra Jämför mig inte med de andra tävlande eftersom jag inte tror att någon av dom började sin diet med 25 kilos övervikt för 7 månader sen. De har såklart också kämpat svinhårt! Vilka underbara bikinitjejer och andra tävlande jag träffat idag, har verkligen haft SÅ HIMLA KUL!!! Och det syns på alla bilderna tycker jag! TACK FÖR ERT STÖD ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: