Landat i New York

Det som bara inte fick hända hände, Jesper skjutsade mig till flygplatsen och efter massa strul sa MISSAR JAG FLYGET!! Efter många samtal jorden runt fick jag en ny tid pa eftermiddagen.. Vardefull extra tid for mig och Jesper. Varldens jobbigaste farval men blir lattare nar man tanker att vi ses snart igen. Han vill komma och halsa pa over nyar:)
I tre dagar ska jag vara pa en forberedelsekurs i New York. Nu ar forsta lektionen avklarad och det ar dags for shooooping!
Igar nar vi skulle beställa hamburgare så stod det att det var selleri till. Vi tyckte det det lät lite väl bra (lite väl nyttigt) och skojade om att de säkert var friterad selleri. Vi var nära, det var friterade morötter till! hahaha helt sjukt maten här är SÅ ÄCKLIG! Men allt annat är fantastiskt :)

sista svenska luften på 13 månader!

världens jobbigaste hej då ♥ men lite lättare när man tänker "vi ses snart igen" ♥ ♥ ♥

Disneyaffaren <3



Friterade morotter hahaha

Halloweenmiddag

Jag ch mina roomies gick in for kostymtavlingen stenhart

Swedish crew

Lunch med svenska tjejerna



det här rekommenderade lärana på kursen att ge barnen som snacks..

försökte försvenska den hemska amerikanska frukosten lite..

vanessa hudgens kopian från High school musical brevid mig!






 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: