Asking for toiletpaper to a 4-year old is like waiting for rain in the desert....

Asking for toiletpaper to a 4-year old is like waiting for rain in the desert....

Dylan!! Can I have toilet paper please??
- Sure!
5 min later...
- Dylan! Toilet paper!
- Wait a minute, I'm playing!
- No, NOW!
- Ok!
5 min later..
- DYLAN!!
- What?

Bildbomb från playdates med andra aupairer/nannys
I en park med Jamie:

Hemma hos Will & Ryan:
Frozen yoghurt med Jamie:



Hemma hos Ryan & Reid:


I ett köpcentrum:

På barnens exklusiva simlektioner med privatlärare:

Hemma hos en nanny på playdate på toa med Becca. Becca frågar mig "Where´s the towels?" Jag pekar på dom här och hon bara skrattar, himlar med ögonen, tittar på mig som om jag är dum i huvet  och säger "Nooo Julia, that´s not a towel. Thats something else." Ett äkta montazami-hem!

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: