SVÅRT BESLUT

Svåraste beslutet på länge att tacka nej till att förlänga mitt au pair år, trots mer ledighet och högre lön. "The twins love u, we love u and u will always be part of our family" Första gången jag gråtit på flera månader. USCH:( Men jag har fler platser i världen att upptäcka innan jag fastnar här, och jag är säker på att jag kommer tillbaka när jag är färdigrest! Januari-Juni - Jobba på Karibien eller jordenrunt kryssning! Sen kommer jag tillbaka till LA om ett ar i Augusti och borjar plugga Broadcasting(Tv, radio, programledare mm) pa Santa Monica College.

Att åka till Hollywood blvd - Walk of Fame är favoritaktiviteten med barnen. Där bor ju Spiderman, Hello Kitty, Barbie, Superman mm. Vår tradition är att fika i Disneyaffären:



Klockrent!

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: