St Tropez with Paris Hilton Last night

Sista kvällen i St Tropez slutade med 5 tjejer i ett hotellrum: Paris Hilton, hennes kusin, Jag, Linn och Shawn på Paris hotellbalkong efter en utekväll pratandes om meningen med livet i flera timmar till solen gick upp. Now, back to LA:)
Skickade precis ett meddelande jag nog aldrig trodde jag skulle skriva för ett år sedan.. Haha glömde mina SKOR hos Paris.. Gick barfora tillbaka till yachten..
"Hey hun ♥ how r u? Did u get my shoes from Paris?? Haha!"
Kvällen började lungt ritandes i båten.. Ross ville inte att vi skulle gå ut ikväll för att vi skulle åka hem imorgon, men vi struntade ju i vad han ville! Med siktet på utgång men ändå inte festklädda åkte vi in mot land i den lille båten och sa till Ross att vi bara skulle in och äta crepes. Shawn hade smskontakt med Paris, och suckade "Gaaah, så typiskt Paris att vara sen..." Medans vi väntade på Paris och hennes kusin testade vi att gå in på klubben, men vakterna nekade oss pga att de flesta av oss hade sandaler och lediga kläder. Vi sa att vi snart kommer med Paris Hilton men det trodde han inte på. Men efter en stund kom Paris och från att ha blivit nekade, fick vi smyga oss in bakvägen och gömma oss från paparazzis! Vilken vändning haha! Vi festade loss bakom och på sceanen med Paris och en gång gick hon och jag på toa. Tackar man nej till knark från Paris Hiltons arm inne på en toalett i St Tropez så tackar man verkligen nej i alla situationer. När vi hade fått nog drog jag, Shawn, Linn, Paris och hennes kusin till deras hotellsvit och satt och pratade på balkongen tills solen gick upp och det var dags att gå hem. Jag var så high on life så jag glömde mina skor. Ross var lagom glad när vi kom tillbaka.
 





















På Paris balkong:

Väntar på båtskjutsen till yachten i soluppgången:










Packade ihop våra saker snabbt för att åka till flygplatsen:


Hej då besättningen!

Fick övernattning en natt i London





Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: