Svensk mat & Cheesecake

Meddelande till min syster idag:
"LINNEA! Min fina världsbästa syster ♥ jag är hemma om TVÅ VECKOR!! Kan du fatta det?? De senaste dagarna har jag varit besatt av tanken på svensk mat.. Bröd!! Gottgräddat med ost.. Salami!! Riktig godmorgon juice! Äggmacka med kaviar! LÖSGODIS! Rollo!! Marabou! Daim! Kritor! Kött potatis och sååååååås!! Prinsesstårta! Pepparkakor! Flygande Jacob! Kanelbullar! carina kakor! kladdkaka! kebabrulle.. KEBABPIZZA MED VITLÖKSÅS!!!!!!! Hahaha.. Jag dreglar typ nu. Fyfabbe vad gott!! När jag kommer hem vill jag komma och mysa i er lägenhet och titta på disneyfilmer och äta tills vi mår illa som bara vi kan.. Dela kladdkakan i 2 delar liksom.. ÄLSKAR DIG ! ♥"

Idag var vi på älskade Cheesecake Factory igen:

Om ni besöker CF måste ni beställa Chicken Madeira! Såå god! Beställer den varje gång.. CF är även bästa restaurangen om ni ska fira någons födelsedag. De sjunger alltid för födelsedagsbarnet, sätter stora tomtebloss i desserten och skriver Happy birthday på tallriken. Väldigt festligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: