Hitta kändishistorierna

En läsare uppmärksammade att alla "kändisinlägg" inte finns med i kategorin "Kändisar", trots att jag lagt dom där.. Vet inte varför, men vill ni läsa alla får ni helt enkelt läsa igenom mitt år, månad för månad. I arkiv finns garanterat alla inlägg med :) Bra kvällsläsning - en månad per dag i 12 dagar är en trevlig godnattsaga ;) 
 
En vecka avklarad av PT-utbildningen och jag måste säga att detta är bland det BÄSTA jag gjort, för min egen skull. Jag har redan lärt mig så otroligt mycket som jag kommer ha nytta av resten av livet, både med fysisk och MENTAL träning. Men framför allt har ordet "hälsa" fått en helt ny innebörd. Min klass är verkligen helt underbar och ger så mycket positiv energi så det räcker och blir över! ♥ Skulle inte vilja göra något annat, eller vara någon annanstans på jorden just nu :) Happiness!
 
Puss mina fina <3

Min fina PT-grupp:

Postat av: Vevve

helt rätt att vi hamnade under Kändiskategorin!

Svar: haha ajjemän! Tar med mig hela gänget och startar fitnessläger till hollywoodkändisar ;)
Julia in Hollywood

2013-04-22 @ 20:16:58
URL: http://veronica.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: