Lyckopirr, EN HISTORISK DAG MED STORT D!!!

Jag var gråtfärdig av utmattning tills jag får ett mejl som GÖR DETTA TILL DEN ABSOLUT BÄSTA DAGEN DETTA ÅRET!! Jag ringer Camilla, hoppar runt, dansar, skrattar, gråter glädjetårar, skriker och vet inte vart jag ska ta vägen. Får verkligen inte säga vad det handlar om men ni KOMMER få reda på det när det är dags!! Åååååh jag skakar! Det har ingenting att göra med det jag skrev igår om kändisfesten, men det har med mitt och Camillas möte att göra! :D Vet att det är irriterande när man säger A men inte B, men kände att jag måste få ur mig NÅGOT iaf!!
 
Det är så sjukt att jag och Camilla verkligen är kusiner, PÅ RIKTIGT. Tvillingar hade passat bättre då vi ser likadana ut, tänker likadant och beter oss likadant. Min andra halva <3
 
Är verkligen helt slut både i huvudet och kroppen. Idag körde vi TRE stenhårda pass, jag trodde jag skulle dö det sista. Klockan är 19.30, går och lägger mig nu. Är så trött så jag skelar. Har ställt klockan på 4.00 för att gå upp och plugga leder, skelett och senor.. Och rabbla massa muskler på latin ;) 
 
MASSA POSITIV ENERGI från mig till er alla fina där ute! <3
 
Jag och C på en fin gata där man ser Hollywoodskylten:
Väntar på privat limo till fest i Beverly Hills:
Nattpannkakor på Ihop efter efterfest i hollywood hills!

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: