Bok om raggning för killar som alla TJEJER borde läsa!

 
NI har säkert hört talas om boken "The Game" - Don´t hate the player, hate the game". En bok som väldigt många killar har läst.. i smyg! En killkompis som följer dehär "reglerna" och alltid lyckas, sa till mig att läsa denna boken så jag inte ska "gå på" killar som kör med denna metoden. Det är en hemlig metod som SÅ MÅNGA killar använder sig av för att ragga tjejer, i hela världen. Och vi går på det. Även du som tänker "Äh, det där funkar inte på mig" FEL! Jag tänkte också så innan jag läst boken. Spelet är framtaget genom flera års forskning och är vetenskapligt bevisat att det fungerar i typ 99% av fallen.. LÄSKIGT!

Jag har lärt mig ett helt nytt språk och fått en HELT ny syn på killar som raggar. ;)
 
Ett väldigt kortfattat exempel på hur man spelar på krogen(eller "ute på fältet" som de kallar det):
 
SPELREGLER:
  1. Välj ut en måltavla (tjejen du vill ha)
  2. Spelöppning med en inledare (finns massa exempel på bra inledare i boken tex "Såg ni tjejen som slogs utanför?" Om du har "påfåglat" dig med tex ett neonblinkande halsband, en rosa cowboyhatt eller en färgglad boa behöver du ofta inte en inledare, då tar ofta tjejerna kontakt med dig först.
  3. Ignorera och negga måltavlan (vänd ryggen till måltavlan och prata mest med hennes kompisar, ge henne neggar dvs oskyldiga förolämpningar tex "Fina naglar, är dom äkta? Nähä, okej." eller "Vad roligt du rynkar på näsan när du skrattar"
  4. Ge en tidsbegränsning (tex "Jag måste snart gå tillbaka till mina kompisar" så att de inte blir rädda att de aldrig kommer blir av med dig eller att du är en efterhängsen idiot.)
  5. Visa ditt värde (imponera utan att skryta, finns en mängd tips i boken tex gör bästistestet på dom, enkla trolleritrick, handstilsanalys osv.) 
  6. Krossa allt motstånd (här kan din "wingman"(kompis) hjälpa till genom att uppehålla pojkvänner eller tjejkompisar.
  7. Isolera måltavlan (börja ge måltavlan mer uppmärksamhet och byt eventuellt plats (efter minst 8 minuter)
  8. Skapa en känslomässig förbindelse
  9. Skapa kroppskontakt
  10. Kyssavslut/Nummeravslut
 
Jag säger bara... TJEJER! För att inte gå på detta - LÄS DEN! Det ska bli så grymt kul att kunna säga "Försök med nån annan, det där går jag inte på.. Jag har också läst The Game ;)"
 
Nu har jag kommit hem ifrån en underbar resa i Spanien med mycket sol och avkoppling :) Har inte fått bilderna från resan än men det kommer!
Har tagit lite extra ledigt från jobbet för att komma igång med PT klienter och smälta allt jag lärt mig.. Plus jobba med lite andra hemligheter ;) 

Ha en bra kväll :)

"The Game"/"Spelet":
Bild från Spanien:

Postat av: Josefin

Välkomna hem!
Och grattis till utbildningen!
Nu får du se till o sparka igång mig igen, en löpträning på en månad har jag fått ihop = katastrofalt!
Är totalt nergrävd i jobb o jag som var så aktiv förut :-(

För o ta upp något roligare, vi måste ut o dricka vin! Men först diet o träning!
Kram på dig!

Svar: Tack fina du! :DDet lovar jag att jag ska gora! ;) Ja det maste vi! Lite vin tycker jag faktiskt ar okej under dieten, nan matta far det va ;)
Puss & Kram <3
Julia in Hollywood

2013-05-10 @ 19:11:09
URL: http://www.mrsjossie.blogg.se

Postat av: Henke

Varför vill du inte bli uppraggad? Alla vill ju träffa någon. Det är ju pga tjejer med din attityd som sådana här böcker existerar.

2013-05-11 @ 09:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: