Min kost under dieten!

Eftersom jag fått ett personligt kostschema av min världsbästa coach @linneatheo så förstår ni säkert att jag inte kan kopiera och klistra in det här eftersom det har ett värde. Men jag ska berätta för er hur en vanlig dag brukar ser ut. Jag väger ALL mat och äter var tredje timme😊 Kosten kommer minska och ändras hela tiden fram till tävlingen och jag njuter sålänge jag får äta såhär mycket och träna med såhär mycket energi!!

1. Efter morgoncardion äter jag gröt på:
Ägg(1 gula och resten vitor)
Fiberberikade havregryn 
Kokosolja
Kanel+seltin

Sååå himla gott, tröttnar aldrig! 
2. 1,5h innan styrketräningen äter jag:
Kyckling
Sötpotatis 
broccoli

Sötpotatisen är verkligen höjdpunkten under dagen! Love it!
3. Direkt efter träningen äter jag:
Riskakor med banan och kanel
1 proteinshake

Livet i en matlåda! 
4. Middag (oftast i bilen påväg till jobbet😜):
Kyckling 
Sötpotatis 
Broccoli

Att gå på diet kräver enormt mycket planering! 
5. Kvällsmellanmål:
Kvarg+funlight
Hallon

Såååå gott med funlight!! 
6. Kvällsmat:
Lax 
Avokado
Sparris

Fett ska helst intas på kvällen :)
 
Min bästa vän: Lagerhaus 29kr

Igår började @linnmassinger 's birthdayweekend :) Vi såg filmen Frozen på 3D bio - så himla bra! En film man verkligen mår bra av att se med härliga disneylåtar, vackra landskap och prinsessor 😍 sedan gick vi en sväng förbli klubben Tidi som Linn jobbar som bartender på. 

Ikväll ska vi gå ut här i Bergen men innan dess är det mycket som ska hinnas med - morgoncardio, styrketräning, shopping till ikväll och så ska vi inviga vår nyinköpta spraytanmaskin!😄 Linn som är utbildad makeupartist i Hollywood ska då fria händer och styla mig med smink och hår ikväll! SPÄNNANDE! 😱

Hoppas ni har en trevlig helg! 
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: