100 DAYS OUT och veckoresultat!

Idag är det exakt 100 dagar kvar till jag står i Globen och tävlar i bikinifitness! Började på Linneas upplägg måndagen den 20 januari och ska uppdatera mina resultat till henne varje söndag och ha en liten veckocheck:) I söndags var det dags för första resultatredovisningen och såhär såg det ut:

Vikt: -2,8kg
Midja: -2,5cm
Under naveln: -3,5cm
Lår: -2cm
Byst: -2cm
Rumpa: -3cm

Visste ju att man brukar RASA i början men det här var ju helt sjukt mycket bättre än jag räknat med! Har känts som att det enda jag gjort denna veckan har varit att äta, har inte varit hungrig en sekund! Jag förstår ju att det inte kommer vara såna här resultat varje vecka men det är riktigt gött att det händer nåt i början så man blir ännu mer peppad på att ställa klockan för att få gjort den där J*VLA morgoncardion! 😜

Titta vilket fint paket jag hämtade ut idag 😍 Det innehöll något som kommer förgylla mina 100tals cardiotimmar jag har framför mig! Visar imorgon😄 
Puss och tack för ert stöd! 


Postat av: Linnéa Franzén

Sjuuuukt vilket jävla resultat! Bra jobbat!!! Hejja heja!!

2014-01-31 @ 14:17:48

Postat av: Linnéa Franzén

Sjuuuukt vilket jävla resultat! Bra jobbat!!! Hejja heja!!

2014-01-31 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: