Min grymma PT-klient -40kg!!

Har precis haft konsultation med en fantastisk människa som jag ska hjälpa gå ner 40 kg. Det häftigaste med PT-yrket är att se viljan i folks ögon från Dag 1. Jag ser direkt när någon "vill" och verkligen VILL något. Det är skräckblandad förtjusning i blicken. Men häftigt, och den bästa upplevelsen för en PT. Att känna att man har möjligheten att förändra, förbättra och i det här fallet verkligen FÖRLÄNGA någons liv. Att kunna inspirera och motivera så att de går ifrån mötet med hopp om livet. Häftigt. 


Vad var det då i paketet igår? 
Morgoncardion gick bättre än nånsin imorse med mina GRYMMA hörlurar som kom på posten igår från min vän Stefan (@stefaninvictus). Han jobbar som DJ och när jag fick hans spotifylista sa han "Men jag hoppas inte du bara har dom där värdelösa lurarna utan bas som följer med iphonen?" Det hade jag ju såklart haha. Så då skickade han dessa till mig och varenda låt blir verkligen så jävla mycket bättre, vissa låtar blir som nya! Och vilken bas - hela huvudet vibrerar!! 

Uttrycket "Passa på!" har fått en helt ny innebörd när man bor i Norge och går på diet..😜 Superklippet 10kr/st för lax och kyckling var ju HEAVEN för mig och @linnmassinger lagom till våra dietstarter😊👍

Nu ska jag till gymmet för ett baksida lår/rumpa-pass. 

Beso!



Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: