JAG PÅ EXPRESSENS LÖPSEDEL!

AAAAAAH!! ÄR DETTA PÅ RIKTIGT???? SJUKASTE KÄNSLAN ATT HITTA SIG SJÄLV PÅ LÖPET HAHAHA! Kan vänja mig vid det! Svårt att ta in alla fina ord om att jag inspirerar och motiverar, det gör mig verkligen LYCKLIG att kunna påverka någon till en positiv förändring!! TACK FÖR ATT NI FINNS!
 
Känns så jävla häftigt!! Tänk om jag vetat detta i oktober! Detta är ju en dröm! Att få lägga upp före och efterbilden var något jag såg fram emot, men detta hade jag aldrig vågat drömma om! Känns helt overkligt! Vilket fantastisk stöd jag fått genom denna resan. Människor är verkligen underbara varelser, så mycket kärlek från vänner och främmande. TACK!Sen kan man nog aldrig bli 100% nöjd med hur de formulerar det man sagt. Det är inget som helst fel att älska träning och vilja att ens liv ska kretsa kring det, jag älskar själv det live
 Har man hamnat på löpsedeln så måste man ju få ett exemplar! haha
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: