Dagarna innan tävlingen

Jag har än så länge alltid suttit längst fram i mitt 23åriga liv och just nu pirrar det mer än någonsin. "Vad fan har jag gett mig in på?!" upprepas i mitt huvud hela tiden, men detta är för mig att LEVA. Att ständigt utsätta sig för nya utmaningar med skräckblandad förtjusning, för att utvecklas som människa och till slut komma ut på andra sidan, titta tillbaka och tänka "SHIT, JAG DOG INTE?!! Klarade jag det verkligen??" På lördag står jag i Globen. Hjälp.
Totally in loooooove with my new hair
Cyklar i solnedgången på altanen framför plommonträdet till fågelkvitter och bikinifitnessklipp på datorn.. Glad Valborg på er!
 
Heldag med mamma och syster <3
Sitter i bilkön till Stena line i Danmark och googlar "Sommar i Göteborg". Längtar nog ganska mycket faktiskt! SNART ÄR JAG HEMMAAAAAA!!! 🙈
 
Hade tänkt att skriva en känslosam hejdåstatus i min ensamhet på färjan från Bergen.. Istället blev jag omringad av 38(!!) underbart galna fotbollskillar som skämmer bort mig med vatten och te mellan deras shotrace.. Haha vilken vändning! Så istället för att sitta och gråta under min filt sitter jag nu i nattklubben i träningskläder med mina nya polare.. Hönan i tuppgården! Får gråta imorgon istället!
 

Har precis vinkat av Linn vid flyget.... Som tur är ses vi snart igen, hon ska ju vara min makeup artist på tävlingen. Om en vecka är Bergen-äventyret över för min del också och det känns både SKITJOBBIGT och sjukt spännande. Man glömmer lätt att livet faktiskt är det som pågår under tiden man är upptagen att planera för framtiden. Vi har verkligen blivit duktig på att leva i nuet här. Har njutit och uppskatt allt som gör mig lycklig, både stora men framförallt små saker i vardagen. Den sista veckan här ska jag njuta extra av allt det jag kommer sakna och längta tillbaka till med Bergen.. Alla äkta, underbart goa människor som bor i den här fantastiskt vackra staden, utsikten från vardagsrummet, köra över bron varje dag, skratta på jobbet och känslan att ständigt jobba med ett leende, gå på spa efter gymmet och uppskatta att jag har möjligheten att ha så grymma rutiner med kost och träning.. Just nu njuter jag av utsikten på bilden PEACE

 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: