GÅTT NER 25 KILO PÅ 7 MÅNADER!

GÅTT NER 25 KILO PÅ 7 MÅNADER!
Vilken jävla resa. Nu står jag här, i mål. Jag har gått från en knubbig och svag tjej på 90 kilo till en vältränad 65 kilos kropp på 7 månader. Ni får gärna redan säga “Grattis” för jag har redan vunnit min tävling. Globen blir min segerfest och scenen är mitt dansgolv där jag ska göra min SEGERDANS. Kommer jag på sista plats i tävlingen så har jag ändå vunnit guldmedaljen över mitt gamla jag.

Ingen är perfekt, men den första oktober hade jag fått nog. Enda sättet att få tillbaka motivationen efter att jag flyttat hem till gråa Sverige efter mitt drömår i Hollywood var att anmäla mig till Fitnessgalan och till coach anlita min stora förebild - Linnea Theodorsson. Den enda personen i världen som jag verkligen skulle skämmas över att misslyckas inför. Jag hade/har sådan otrolig respekt för henne. Och det fungerade. Tack fitnessgalan för att ni anordnade min motivationskälla och tack för att ni anordnade en fitnesstävling där man inte behövde tillhöra ett team. Utan denna tävlingen hade jag aldrig varit den jag är idag. 

Den här gången vann jag över mitt gamla jag - nästa gång ska jag vinna över alla andra!

Vill du också gå ner 25kg på ett halvår? Nu är jag redo att hjälpa er med liknande mål. Innan var jag PT, men nu är jag en personlig tränare som vet vad jag snackar om. Jag vet vad det innebär och hur svårt det är att "bara skippa den dåliga maten." Matmissbruk är som vilket missbruk som helst, om inte ännu svårare att ta sig ur eftersom man MÅSTE ÄTA. Skulle kunna skriva en novell om detta, men vill fatta mig kort denna gången: Det går att ta sig ur. Hör av dig till mig så klarar vi detta tillsammans. Häromdagen började jag gråta av lycka när jag pratade med mamma om hur underbart det är att kunna bocka av “få drömkroppen” på min bucketlist. Jag kommer inte släppa taget om mina klienter förrän de får uppleva just DEN KÄNSLAN, att gråta av lycka för att man är i mål. Direkt efter tävlingen startar jag mitt egna företag.

Jag kan inte förstå att jag verkligen sitter och skriver den här statusen nu. Äntligen. Hej då fett och hetsätning. Vi ses aldrig mer! 

Och sist men INTE MINST: Tack för ERT stöd alla där ute! Ni är fantastiska och jag om jag lyckas inspirera EN av er till någon positiv förändring i ert liv så är jag himla nöjd. Ni är bäst! 

PS. Önska mig lycka till och dela gärna ;)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: