Sommardagar i Göteborg <3

Underbart dygn hos min syster!
 Älskar mitt jobb!! Kontakta mig för kost och träningsprogram! Vid önskemål anpassar jag det gärna till sommaren med grillat och mer hemma/strandträning! Jag vill hjälpa DIG! NU KÖR VI!
Har spenderat dagen med den absolut mest betydelsefulla människan i mitt liv Gör mitt bästa för att göra alla dagar på året till DIN dag! Älskar dig mest av allt i hela världen, världens bästa mamma💕
 Firar Eriks konfirmation i strålande sol
Igår flyttade jag in hos min diamant Belinda Ska få ut ALLT av den svenska sommaren innan jag åker till LA. Grillkvällar, Göteborgs skärgård, roadtrips till de bästa sommarstäderna, uteserveringar, SPONTANITET! Älskar livet!Helt perfekt grillkväll på gården här igår, så underbara människor som bor i denna byggnaden, dom är som en stor familj! Och Belindas lägenhet är sååååå fin!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: