Tävlingsdagen och dagarna efter!

Mer än en vecka har gått efter tävlingen och det var tiden som behövdes för att smälta hela upplevelsen. Har hasat runt i min mysdress och fläckiga spraytankropp och bara myst. Den långa dieten, hårda träningen, rutinlivet med Linn i Norge, den overkliga känslan av att tillslut stå i Globen och efteråt sväva på rosa moln, allt detta är över.. Helt överväldigad av allt stöd jag fått av er här, TUSEN TACK för att ni är så underbara! 
 
 
Minst lika kul bakom scenen!
 
Pumpin it up minutes before stage
Jag och min makeupartist Linn Massinger:
 Nutella & riskaka i väntan på resultatet
Makeup by @linnmassinger
BLUE IT IS!!! Almost show time
 GISSA FÄRGEN!! 🙊
Igår kom jag upp till Stockholm, bor hos bästa Linn  Och min diamantBelinda rullade in med tåget från Gbg idag för att också vara vid min sida och dela den här fantastiska helgen med mig! Och såklart är min oslagbara coachLinnea här! Så tacksam att jag har dehär underbara människorna vid min sida, nu ska vi bara ha så SJUKT KUUUUL!!  Idag har vi vart på mässan, spraytannats och nu är vi på invägning! Dessutom laddar jag upp med KOLHYDRATER HELA DAGEN!! TACK FÖR ALLT STÖD jag är helt OVERWHELMED mina bilder har delats så mycket nu så jag inte ens har koll längre, så glad om jag kan motivera någon!!! LOTS OF LOVE!
 
18 maj:
Avslutat en mycket givande och inspirerande kurs i bl.a. privat/företagsekonomi, aktier och hur man ska våga satsa på sin dröm, oavsett vad det är...och MYCKET mer. Från och med idag ska jag BARA umgås med de 5% av befolkningen som tänker outside the box, människor som inspirerar mig, som till och med har HÖGRE drömmar än mig. Som sparkar mig i baken och skriker: "KÖR! GO FOR IT! VAD VÄNTAR DU PÅ?!" På kursen hade alla olika drömmar men samma häftiga mentalitet! Omringa er av människor som lyfter er. ÄR SÅ TAGGAD PÅ LIVET!!! 
#aldrigmeraanställd
 
Instagram: juliafranzen90, FOLLOW!
 Om du idag fick reda på att du hade en månad kvar att leva, skulle du då leva/göra precis samma som du gör idag? De flesta svarar tyvärr nej. Varför inte? Döden ska inte vara orsaken till att göra saker du vill göra idag
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar: